Fangevokteren har kontroll på fangene sine

Denne lørdagen var det linjene Kajakk og klatring Canada og Friluftsliv Lett som skulle stå for arrangering av elevkveld! Under forberedelsene ble det bestemt at temaet for dagen skulle være »fengsel». Etter masse planlegging var begge linjene spente på hvordan dagen kom til å gå. Blir det morsomt? Kjedelig? Spennende? Kan vertfall si at såpe i dusjen, kroppsvisitering og smugling er noen av stikkordene!

Dagen begynte med frokost klokken 10, som mot slutten ble avbrutt av en alarm som linjene hadde satt på. Da satt det mange trøtte og forvirrede fjes som lurte på hva i all verden det var som skjedde. De fikk beskjed om å møte i gymsalen hvor de ble delt inn i grupper. Hver gruppe fikk også én »fengselsvakt» som fulgte dem rundt på ulike poster hvor de måtte gjennomføre ulike oppgaver. Oppgavene bestod av rødt-grønt-lys, å lage kleslenke, frakting av pasta, knutemor, pyramidebygging og mer!

Videre utover dagen ble det kos med quiz, lek, muffins og film! Ser ut som det ble en vellykket dag hvor alle koste seg med ulik lek og moro! Nå venter vi spent på neste elevkveld…

Skrevet av:
Christina El-Mrabet