Hey you!

Forrige helg var det fjorårstreff på Toppen. Vi hadde gledet oss lenge til å få besøk av fjorårets elever, og programmet var proppfullt av aktiviteter. De fleste ankom på fredag formiddag, mens noen kom senere på dagen. Kvelden ble brukt for kullene til å bli kjent med hverandre. På lørdag arrangerte andreårselevene ei aktivitetsløype der noen av aktivitetene var kims lek, sett hale på grisen og ostepopkasting. Det var også konsert med årets work@music, da de fikk imponere fjorårets elever med vakker musikk. Vi fikk fylt magene våre med litt taco før mimrekvelden ble satt igang. Der var det både musikk- og teaterinnslag på scenen i tillegg til bilder og videoer som folk hadde lagd fra året før. Det var en veldig vellykket kveld der gode og morsomme minner ble delt. På søndag arrangerte idrett volleyballturnering der folk fra i år og i fjor fikk spille sammen. Resten av dagen bestod av spilling og kos før fjorårselevene desverre måtte forlate Toppen igjen.