Då var årets høstprosjekt vel overstått, og det med eit godt resultat. Torsdags morgen byrja forberedelsane til det som blei eit kanonshow! 82 elever var på scena i forskjellige roller og kostymer sammen med elever fra andre linjer. Gruppene leverte eit show ein garantert kommer til å huske. For ein gjeng!

Høstprosjekt er eit årlig prosjekt arrangert av andreårselevene. For elevene er dette prosjektet hemmelig. Elevene møtte opp i gymsalen Torsdags morgen til ein småsprø musikal av det klassiske folkeeventyret «de tre bukkene bruse» med Gollum som tilfeldig karakter. Etter at andreårselevene hadde vist fram sitt stykke så var det elevene sin tur. Elevane blei delt inn i 10 forskjellige grupper blanda på tvers av klassane. Gruppene trakk eit eventyr, ein sjanger, ein tilfeldig karakter og eit element. Videre skulle de ti gruppene få jobbe i 2 dager med å lage ei forestilling basert på de faktorene de trakk. Med stor motivasjon kom også problemer som elevene måtte løyse,og det gjorde de med eit eineståande resultat!

Etter at rammene for høstprosjektet hadde blitt forklart i detalj, vart elevene delt inn i grupper på tvers av klassene. Gruppene samla seg for idèmyldring og manusskriving, og brukte store deler av Torsdagen på å skrive manus, finne roller, kostymer og rekvisitter. Fredagen gikk med til øving og finpussing på stykket, mens andreårselevene går rundt i gruppene og hjelper til så godt de kan.

På Lørdag kveld skulle alle sammen opp på scena. Andreårselevene var dommere, og hadde tatt på finstasen for anledningen. De hadde sju forskjellige kåringer. Kåringene var beste skuespiller, beste kostyme, beste forestilling, beste scenografi, største overraskelse og beste sitat.

Andreårselevne sitter klar til show

Gruppe 6 tildeles «Beste stykke» for «the three drag pigs»