Vi tenker det er på sin plass å presentere skolens linjer med sine tilsammen 100 elever skoleåret 2016-17. En herlig gjeng som vi gleder oss til å være sammen med i vinter!

klassebilde-friluftsliv-lett

Årets gjeng på Friluftsliv Lett består av 14 elever og en 2.års elev. De ser veldig fram til bålkosen sammen med gode venner og god mat som de selv har laget. Selv om de er en friluftsliv klasse, klarte de å slå fotball klassen  i rompefotball turneringen. Det er godt vi har 4 karer i klassen som kan ta jentene i nakken.

klassebilde-idrett-alt

Idrett ALT og Fotball Fordypning i år er en riktig fin gjeng. Høyt og lavt og over alt i full fart. Faktisk er de så urolig at de ikke har fått skrevet tekst til bildet ennå… 😉

klassebilde-filmteater-ws

Her er vi! Årets klasse på work@stage. En trivelig klasse som har det artig ilag på mange forskjellige dialekter. De første ukene har rast avgårde, og vi er allerede i gang med to teaterproduksjoner med premiere 8. oktober. Følg med oss videre og se hva vi finner på.

klassebilde-fitness-puls-pt

Årets gjeng på Fitness Puls PT består av 7 elever og en 2.års elev. De er veldig motivert for å lære mer om trening, kosthold og det å trene andre. Klassen slo til med å vinne første premien for beste kostyme på rompefotball turneringen. Dette betyr at de er en allsidig gjeng som ikke bare er kreative med trening, men også med saks og lim.

klassebilde-wm

Work@Music – her kan man finne både sjelefulle låtskrivere, høylytte rockere og idérike DJ-artister. Alle av de femten elevene som har valgt å gå musikklinjen på Toppen er ekstremt motiverte og entusiastiske musikanter. Dette er en gruppe som er målrettet og fokusert, som setter i gang en jam på eget initiativ og oppfordrer alle å bli med. Her kan man finne både blues og metal, rock og klinesanger, og kanskje til og med en danseband låt.

Alt og litt til er mulig på W@M. De er stadig på utkikk etter muligheter for å fortsette å utvikle og utfordre seg selv. En typisk dag på W@M starter med noen korte minutter i sammen på morgenen hvor innsjekk, informasjon og ideer blir delt i klassen. Band stikker vanligvis rett på ett øvingsrom, hvor de blir til solen går ned. Laptop musikerne forsvinner inn i teknologiens verden, hvor de fort setter i gang med å mekke fete beats og låter. På Work@Music er det ingen grenser til hva man kan gjøre, og det eneste kravet er å vœre seg selv. (Tobias var ikke tilstede)

lls-klassebilde-1617

LydLysScene-gjengen 16/17! Vi er allerede godt i gang med skoleåret:  Vi hadde full teknisk produksjon(lyd, lys, scenerigg, AV) på årets første elevkveld. Det ble enormt bra! Vi har besøkt  Nordland Teater på Mo sammen med teater-linja. Nå er vi i gang med undervisning og forberedelser til teaterproduksjoner og konserter.  Fantastisk gjeng som har mye på gang og mange spennende ting i vente 🙂

klassebilde-kkc