Jus, Kaffe og Rack n`Roll

For 2 uker siden hadde W@M en konsert i blackbox! (Sponset av Lyd Lys Scene)

Nå som vi har hatt litt tid til å reflektere, la oss se tilbake på alt som skjedde!

Alt startet med Uka’s Utfordring (© Alf Marius Valan). Vi fikk tildelt fire fete sanger som skulle utfordre våre komfort soner, og utfordret ble vi. Fire sanger ble fort til tre, og vi jobbet videre med å få fram ett produkt vi kunne være stolte av. Band stakk på øving så snart de kunne og forlot ikke instrumentene sine før alt var på plass.

Med musikken på plass var det på tide å ha første øvelse innenfor markedsføring!

Vi fikk beskjed om å bruke sosiale medier og om å lage plakater, og da satt to dyktige elever i gang med å spre ordet om den fete konserten som skulle skje i Blackbox.

Det ble skrevet en sjarmerende invitasjon på skolen’s facebook side som ga deg ett innblikk i hva du kunne forvente:

«Hvis du er av typen som liker trange svarte rom fylt med venner og armhuler som renner, bra musikk og frekk erotisk akustikk. Da møter du opp i toppens helt egne blackbox førstkommende torsdag klokken 13:45, og klokken 14:00 presis starter vårt pirrende paradis. Kle deg i ditt mest sexye humør og dine hotteste silhuetter. Mystikken letter.»

– Kristoffer Weie (Band)

Det ble også laget en plakat som ble hengt ut på alle mulige plasser. (Første bildet du ser i dette innlegget er del av den plakaten). Nedenfor ser vi at konserten, allerede før vi på W@M hadde stått på scenen, hadde fått terning kast seks fra meget pålitelige kilder.

Kreativ Plakat

– Børge Lundsaunet (Laptop)

Etter uker med forberedelser, svette og tårer var dagen endelig kommet for konsert! Nå var det tid for kos og Rack n’Roll.

Med det var konserten over og alt som sto igjen var nedrigging, glede og tanker om hva som kunne ha gått bedre. Men alt i alt fikk W@M ett innblikk i hvordan det er å jobbe sammen under tidspress. Det blir ett spennende år.

Første blackbox konsert, complete!

Takk til alle som kom på konserten!!

Tekst: Lisa Ovidia Knardal

Video: Vetle Morken Andreassen