Gjengen

Idrett- og fitnessklassen fikk en pangstart på året. Vi reiste fra 20 minusgrader og julemat i Norge til 20 varmegrader og trening på Lanzarote. Der bodde vi på et stort dansk treningsanlegg som heter La Santa Sports Resort. Dagene besto av en felles morgentrim, etterfulgt av frokost. Resten av dagene fylte vi med et bredt spekter av aktiviteter. Man kan trygt si at aktivitetsnivået var høyt. Vi fikk prøve ulike gruppetimer som AB attack, bodypump, Zumba og pilates, samt andre aktiviteter som tennis, beachvolley, stand up paddle og bumperz. Heldigvis fikk vi klemt inn litt taning mellom slagene. Den ene dagen dro nesten hele klassen på Famara beach på et surfekurs. Mange klarte å reise seg på brettet, selv om det var vanskeligere enn vi hadde trodd. Vi brukte også en dag på å reise inn til storbyen Puerto del Carmen for å få litt varisasjon. Noen benyttet muligheten til shopping, mens andre besøkte den nydelige stranda de har der. Hver kveld hadde vi felles middagbuffet, etterfulgt av ulike former for trivsling før det ble sengetid. Det var en fit, fin og tan gjeng som ankom Toppen etter ei uke på La Santa.