Vi på W@M -Band  har nå spilt vår andre konsert i blackbox – og vil nå – etter mange øvetimer, forberedelse og spilling – dele disse to konsertene med deg !

Konsert med Work at music

Første konsert – Come Together !

100 elever var samlet i blackbox til en absolutt knall-suksess av en konsert.

Lyden var fenomenal , lyset fylte rommet med følelser, musikken var variert og gjennomført .

Det var en kveld med allsang, glede og nervøsitet.

8 vanskelige låter , 5 dager. Hvordan greide vi det her ?

Setlist

1. Get Lucky   - Daft Punk

2. Come together - The Beatles

3. Grandmas Hands - Bill Wither

4. I am Ready - R.Meyer

5. Killing in the name  - Rage Against Machine

6. You know I'm no good   - Amy Winehouse

7. Love yourself   - Justin Bieber

8. I want you back - Jackson 5

Dette var da vår setlist for kvelden, altså de sangene vi skulle spille 😀

Etter vi hadde spilt vår siste låt «I want you back» ropte publikum på mer,  deretter fylte vi opp scenen igjen og spilte «Get lucky», som også var vårt åpningsnummer. Publikum jublet , ikke bare til oss , men også til Lyd,Lys og Scene som gjorde deres jobb utmerket – rigget opp scene , lys – og lyd.

Supert!

Nå videre til vår neste konsert i Blackbox

Vi på band var sultne etter spilling , og arrangerte da enda en konsert i blackbox

Under her har du sangene vi valgte ut til konserten – mye variert , alt og litt til .

setliste

Setliste til konsert

Kan legge til at sang nummer 7. «Floating» er en selvlaget sang , som ble fremført for første gang foran ett publikum – var stor suksess, denne sangen skal nok bli jobbet med – og spilt flere ganger!    Ellers falt alle sangene i smak av publikum , og tror alle var veldig fornøyde , litt tekniske problemer – litt problemer med lyd , men alt i alt en veldig fin musikalsk opplevelse.

Blackbox var ett supert konsertområde – denne gang pyntet med en diskokule som gjorde rommet groovy!

Konsert Blackbox

God stemning i Blackbox

Nå fremover skal vi på W@M på klassetur til London!
Vi sees!