Ferdig med 3000 m test

Jula er over og idrettsseksjonen på Vefsn Folkehøgskole med Idrett ALT og Fitness PULS tok turen til varmere strøk. Nærmere bestemt Lanzarote og La Santa. La Santa er et hotellområde med treningsmuligheter for enhver smak. Det er mulighet for å prøve både vindsurfing, tennis, dykking, du kan leie landeveisykler og du kan være med på forskjellige instruerte treningstimer. Som for eksempel AB Attack, X-fit og body pump.

I løpet av uka hadde vi flere økter sammen, hvor vi var innom beachvolley i solsteiken, 3000 meter på friidrettsannlegget, yoga med instruktørene Marthe og Maja fra Frisk3 som er Fitness sine instruktører til hverdags, og surfing med den lokale surfeskolen Lava Flow Surf (www.lavaflowsurf.com). Der fikk vi etterhvert stått litt på brettet, men vi fikk også sett fiskene, som en av instruktørene ville sagt.

Vi feira bursdags-Ulf og hadde en kjempetur til La Santa, og kom hjem brun, blid og i kjempeform!