… Og vi er i full gang igjen!

Ukene går fort når man har det moro og det skjer mye!

I år er Fitness Puls PT den største klassen på skolen, og vi liker godt tiden vi tilbringer på treningssenteret Frisk3 i Mosjøen. Her blir vi trent av Marte, Cecilia og Nina. De er helt utrolig flinke og gir oss mange utfordringer og mye kunnskap. Vi trener mye forskjellig som cross training, spinning, slyngetrening, yoga, egen styrketrening og mye mer.  I tillegg lærer vi mye om ernæring, kropp og helse.

Når vi ikke er på treningssenteret er vi så heldige og får være med Idrett på diverse aktiviteter. Før høstferien var vi med på topptur til Øyfjellet, grottetur, dans og andre morsomme aktiviteter de gjør.

Som dere skjønner er vi en aktiv gjeng,  og det skjer mye.  Noe vi syns er morsomt da! 🙂