Nettserie og fjellsport arrangerte, med veldig god hjelp fra sceneprodusksjon, elevkveld med temaet 90-talls disko. Det ble en kveld med musikk- og filminnslag, festleker og neondisko. En vidunderlig reise tilbake til 90-tallet!

Det ble vist to filmer i løpet av kvelden. Ekstremsporten oppstod på 90-tallet, og fjellsport valgte derfor å lage en film om ekstremsporten på Toppen. Nettserie leide inn skuespillerklassen og gjenskapte scener fra filmer på 90-tallet. Forest Gump, Løvenes Konge og Titanic ble blant annet gjenskapt.

Mellom filminnslaget og musikkinnslaget hadde vi en Nynn til du dør festlek. Meningen med leken er at en person skal høre på en sang med lydtett headset på, for så å nynne på sangen til de i salen klarer å gjette hvilken sang det er. Det ble mye latter og spenstige toner.

Det er mange musikalske sjeler i nettserie- og fjellsportklassen. De satte sammen bandet; Ruben and Hermunds Spicy Barbie Girls, og tok oss med på en reise gjennom musikken på 90-tallet. Showet startet med glamsangen Barbie Girl av Aqua. Videre gikk de over til hip-hop og spilte Informer av Snow. Så ble det litt mer rocka med Two Princess av Spin Doctors. De avsluttet med det kjente girlbandet Spice Girls sin store hit Wannabe. Med fullt utrustet 90-tallstil var det ikke vanskelig å leve seg inn i 90-talls vibben de sendte ut.

Etter kake, quiz og kåring av beste kostyme fortsatte kvelden med dansing under black light og diskokule. Der fikk vi se corny dansing og kul neon sminke! Det er ingen tvil om at det ble en suveren og elevkveld som de ville sagt på 90-tallet.