Trening-helse-livsstil

TRENING – HELSE – LIVSSTIL
Ønsker du et år der du kan forbedre formen samtidig som du nyter folkehøgskolelivet? Har du lenge tenkt at du må komme deg i gang med trening? På Trening – Helse – Livsstil har vi det artig og trening er gøy. Det gjør noe med resultatene. Sammen finner vi dine personlige mål for året og lager et skreddersydd program for deg. Vi har skolens treningsrom til disposisjon, men vi vil også trene ute og bruke andre fasiliteter i Mosjøen.

• Personlig treningsprogram
  • Veiledning av PT
  • Treningslære
  • Varierte metoder
  • Skadeforebygging
  • Kosthold og livsstil

Her har du sjansen til å få rutine på treningen din, komme i bedre form og bli mer fornøyd med deg selv. Du vil garantert treffe noen på gruppa som er på samme nivå som deg. Noen har ikke sprunget en meter siden de var på lilleputtlaget mens andre har trent litt fra før.