Pasningsalternativer

Fredag 14. november var det duket for NNM i innebandy for videregående skoler og alt lå til rette for et fyrverkeri av en turnering. Det ble arrangert i Kippermohallen og ble en braksuksess! Med trykk på både brak og suksess.

Vi på Toppen hadde planlagt og gjort klart til en turnering med salg av kaker, brus, pølser og andre kioskvarer og lodd med fete premier som var levert av Helgeland sparebank, Sport1, Apotek 1, G-Sport, Mosjøen helsesenter, Nille, Byggmaker, MX Sport, Europris og Rema 1000.

Tiden var inne for at vi på Toppen skulle ta med oss pokalene fra både jente- og gutteklassen hjem igjen, men sånn ble det dessverre ikke. Vi møtte hard motstand og kom ikke helt i mål. Likevel fikk vi en knallbra opplevelse med mye bra spill. Vi mangler fortsatt litt trening i avslutninger, selv om vi har terpa det med idrettslærer Ulf i lang tid.

Vinnerne av turneringa ble henholdsvis Mosjøen VGS idrettslinja i jenteklassen og Sandnessjøen VGS i gutteklassen. Vi vil takke alle som deltok for en flott opplevelse!