En lang reise ifra Mosjøen , fire linjer dro på linjetur samtidig!

Work at Music, Nettserie, Skuespiller og LLS  startet sin reise Søndag morgen, og hoppet på en 5 timers lang busstur sørover, forbi Verdal og ned til Værnes Flystasjon.

En busstur fullstappet av Toppen elever ,alle i godt humør , er det noe mer å si om det egentlig? En minnerik busstur, med masse latter, noen som ble bilsjuke (inkludert meg ..) Men når man er i godt selskap, og har det moro – går tida veldig fort .

Vi ankom Værnes på ettermiddagen, der vi på WorkatMusic ble sendt til en annen Gate enn våre medelever, deres fly gikk til Stockholm. Vårt fly gikk med en mellomlanding i Oslo og til Heathrow, en av Londons 5 store flyplasser.

Alt i alt bestod turen nedover av en god del godt humør, et veldig opptatt busstoalett, og glede.

Jeg kan godt si litt om dagene våre, hva vi spiste, hvor vi spiste , hva alle gjorde til enhver tid, men det er absolutt ikke det kuleste vi gjorde!

MANDAG

En liten «turist» tur i London, også på konsert med Matt Woods, som spilte fete låter, med en trommis på drumpad , to keyboards og masse looping av vokal!

TIRSDAG

En utrolig inspirerende dag som startet med en Masterclass av Robert Johnson, deretter en tur til Denmark street, den beste gata i hele London , etter min mening .

Vi avsluttet dagen på Ronnie Scott`s Jazz Club der vi så selveste Simon Phillips og Greg Howe !

ONSDAG

Vi våknet alle i sjokk fra gårsdagen, en hel dag bestående av utrolig bra musikk, inspirasjon og fristelser i Denmark Street, denne dagen var satt til en «fridag» , der noen dro irundt og opplevde London, dro på musikal, eller var på hotellet – og noen dro på enda en konsert!

Noen dro på musikalen «The Book of Mormon», og ifra dem kunne det oppsummeres veldig enkelt : «Jeg lo i 2 timer i strekk», og «Absolutely hilarious».

Meg selv, Fredrik, Alf Marius og noen elever var sultne på mer musikk, og valgte da å dra på enda en konsert. På billettene sto det tre artist navn : «Kops» , «Rahh» og «Mansionairy».  En dritfet konsert 😎

Torsdag

Opp og hopp ! Det ble en sein kveld på alle sammen, med konserter, musikaler og lange samtaler bestående av fabelaktige historier. Dagen min startet med en spurt ned til frokost, der jeg spiste noen skiver med toastet brød , uforsiktig påsmurt med Nutella, jeg var spent!

Men det var ikke bare jeg som var spent, Laptop-gutta skulle idag på Point Blank ! Der de fikk en guidet tur gjennom skolens fasiliteter.

Senere på kvelden dro vi på en konsert med bandet And So I Watch You from Afar , en helt RÅ konsert .

FREDAG

Hjemreise, opp tidlig , vi hoppet på The Tube i retning Heathrow, landet i Oslo , fløy videre til Værnes, danset inn på bussen , rullet nordover , forbi Verdal, og pustet ut etter vi ankom Mosjøen natt til lørdag.

En strålende, utrolig og fantastisk tur. Vakre folk, fine opplevelser, tusen takk!
Alt og litt til, minner for livet

Fremover skal vi på WaM øve til en stor konsert vi skal spille her på Toppen.

Vi sees!

Pål og Alf