Elevene på FitnessPulsPT og Friluftsliv Lett har vært med på X-Games som ble holdt i Hafjell 8 til 12 mars. X-Games er en ekstremsportkonkuranse som blir arrangert av den amerikanske sportskanalen ESPN. Vinter-X Games er en konkurranse sammensatt av de største vinterekstremsportene i verden.

Elevene har jobbet som frivillige på det store arrangementet de dagene de har vært der. De har hatt varierte arbeidsoppgaver: Parkeringsvakt, sikkerhetsvakt, shaping, gi medaljer, senearbeider, pyrohjelper, VIP-vakt og mye mer.

Johanne Killi tok gull i slopestyle. Linjelærer fikk æren av å gi henne gull!

Alle ble litt «starstruck» når det var så mange kjendiser på en plass. Linjelærer Caroline syntes det var ekstra gøy når hun nektet Terje Håkonsen å parkere 🙂 hehe….

Praksiselev fikk hilse på Andreas Håtveit.

Tross mye jobbing fikk elevene 2 dager i de fine bakkene i Hafjell. Det var gode preppa løyper og pudder på toppen. Vi var heldig med været, sol hver dag og skikkelig påskestemning.

Pudder på toppen av Hafjell.

Alle elevene takker for en bra uke med X-Games!