Den første helga på Toppen har vi lørdagsseminar og elevkveld, og for en kveld det ble! Dette kullet kan å by på seg selv!

På Toppen har vi en ide om at aktivitet skaper trivsel og engasjement, og derfor ønsker vi å komme fort i gang med moroa på skolen. Så allerede den første lørdagen er det store ting på gang. Da møtes vi til lørdagsseminar hvor vi viser elevene hva som skal til for å gjennomføre et godt arrangement på Toppen. Alle linjene var involvert, og oppgaver ble fordelt. Planlegging, rigging, pynting, matlaging, borddekking og øving gikk smidig og greit. Og det hele endte selvfølgelig med årets første elevkveld.

Dette kullet har kreative og sceneglade folk på alle linjer. Hver klasse presenterte et innslag på scenen, og latteren bølget jevnt i salen under hele forestillingen. Og selv om mange grudde seg litt, så trosset de frykten og skred rakrygget ut av komfortsonen og inn på scenen. Makan til flotte folk. Her blir det mye å glede seg til framover!

Vi ser fram til fortsettelsen med denne gjengen – helt klart!
Takk for strålende underholdning!