performance BW-3

Mandag denne uken viste elevene på Work@Stage to forskjellige performanceforestillinger for resten av skolen. De hadde fått utdelt oppgaven uka før, tema var «veien vi gikk» og begge gruppene fikk fritt spillerom til å bruke alt av teknikk, lyd, lys bilde film. Resultatene ble fantastiske, den ene gruppa valgte å bruke folkehøgskolelivet som inspirasjon, og spilte igjennom året med minner, og store og små hendelser dette året. Gruppe 2 tok utgangspunkt i livet, med valg man tar og oppturer og nedturer. Her var det også bruk av mange tekniske virkemidler for eksempel røykmaskin og  strobelys. Badstuen ble også brukt under forestillingen, for å skape stress og ubehag.

Publikum var strålende fornøyd og satt igjen med mange forskjellige tanker og tolkninger etter forestillingene.