Mirakelets tid 1

Lørdag 4. oktober hadde elevene på Work@Stage invitert resten av skolen til elevkveld. Temaet var premierefest, og noen av gjestene fikk i oppgave å komme utkledd som en kjendis. Klokka halv seks braket det løs, og staselig pyntede elever og en rekke kjendiser gledet seg til de to forestillingene som hadde premiere denne kvelden. Etter en fantastisk god middag, med mye underholdning, skulle gjestene få se det ferdige resultatet av det elevene på Work@Stage har jobbet med de siste fire ukene. De to veldig forskjellige stykkene «Mirakelets tid» og «Blå himmel grønn skog» ble vist, publikum koste seg, og fikk både ledd og grått i løpet av de to forestillingene. Tilbakemeldingene fra publikum var veldig gode, og Work@Stage kunne takket være hardt arbeid i forkant av forestillingene  og godt samarbeid med lys- og lydteknikere på LLS, være godt fornøyd med en vel gjennomført elevkveld og premiere på forestillingene sine. I løpet av mandag og tirsdag denne uken spilte de til sammen enda 12 forestillinger for forskjellige elever på barneskoler, ungdom-, og videregående skoler her i Mosjøen. Det har vært travle, men veldig morsomme og lærerike dager, og teaterelevene er veldig fornøyde med hva de har fått til, og kan nå ta en vel fortjent høstferie med god samvittighet.