Nå siste helg, har Nettserie-klassen, sammen med Skuespiller-klassen jobba seg hakk i hjel for å skape en minneverdig elevkveld for Toppen. Som første klassevise elevkveld, måtte vi sette lista høyt- noe som endte med kjempe-suksess!

Temaet vi valgte å ha for kvelden, var pyjamas-party. Med dette, ba vi alle elevene på skolen å kle seg i pysj/koseklær til middag, som skapte en herlig stemning med masse kos og avslapping til maks. Vi starta dagen med «Mac ‘n Cheese» til lunsj, senere etterfølgt av pizzaboller til middag, og brownies med is til dessert. Maten har halve Skuespiller klassen lagd sammen med kjøkkenet, som viste til å gi supert resultat. Under middagen, holdt Brit (læreren vår på Skuespiller) en lek som hun kaller «tegn en sang», som fikk alle høyst engasjerte!

Gjengen samla før det smeller!

Etter middag og dessert, begynte begge klassene å gjøre i stand aktiviteter. Skuespiller fikk vist fram de to stykka de har jobbet så hardt med de siste ukene- «Splinten i Hjertet» og «Prologus». Imens halve skolen så på forestilling, hadde andre halvdelen av skolen aktiviteter som Nettserie og Film stelte i stand. Den første gikk ut på at alle skulle, avdelingsvis, ta et bilde i elevstua-sofaen, med et gitt tema rundt det å se film. Temaene var alt i fra skrekkfilm, til «third-wheeling», som har gitt oss masse artige bilder vi kan se tilbake på! Etter de hadde tatt bilde, ble de sendt avgårde på skattejakt rundt på skolen- siste post endte i det vi elevene kaller «klovnerommet», hvor Dennis (Nettserie) stod klar til å skremme de som kom inn!

På slutten av kvelden, var det kino i auditoriet- da viste nemlig Nettserie og Film serien de har jobbet med, «Our Mess«. Denne serien har de skapt, med lånte aktører fra Skuespiller-klassen, på bare et par uker! Med alle i auditoriet i pysj og med popkorn, ble det topp stemning all-around. Hele Our Mess kan du se på Toppens YouTube kanal nå, der alle tre episodene er lagt ut. Serien følger noen elever og lærere fra Aasen skole, og viser fram forskjellige scener i hver episode. Serien er en sitcom, som fikk hele auditoriet fylt med latter og gøy.

Vi gleder oss til å se hva linjene Nettserie og Skuespiller kommer med videre, og hva de andre linjene finner på til sine fremtidige elevkvelder!