I dag var det julaften, 17. Mai og bursdag på en og samme dag på Lyd – Lys – Scenelinja. For på en ellers kjedelig og kald vinterdag i slutten av Januar, kom en ny lysmikser til skolen vår. Dette er en mikser vi har siklet lenge etter, nemlig en Martin M2goHD.

Fingrene står i spenn for å dytte og dra i spakene nå til helgas skoleball. Hyggelig blir det og når vår samarbeidspartner Mosjøen kulturhus har skaffet storebror Martin M6.

Men lysmikseren er ikke første dykk i pengeskrinet! Vi har fått gjort flere store utstyrsoppgraderinger hittil i år:

Både elever og lærere på linja går rundt med et forelsket blikk om dagen. Det er herlige tider på LLS, og vi ser fram til en vår i lysets og lydens makt 🙂